Veelgestelde vragen

Om het voor u zo handig en overzichtelijk mogelijk te maken hebben wij de meeste gestelde vragen hieronder op een rijtje gezet. Van verzending tot garantie en van betalen tot aan bestellen. u vind het allemaal hieronder terug, en staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op en wij reageren razendsnel op uw vraag of opmerking!

Betaalgemak

Betalen gaat bij ons heel eenvoudig en veilig. Zo kunt u tijdens het afrekenen kiezen voor iDeal, Creditcard of PayPal. iDeal betalingen worden afgehandeld door Mollie, onze betalingspartner die ervoor zorgt dat uw betaling veilig verwerkt wordt. Een betaling via PayPal gaat rechtstreeks via PayPal waarbij u gebruik kunt maken van uw huidige PayPal account.

Helaas kunnen we uw bestelling alleen binnen Nederland versturen.

Betalen gaat bij ons heel veilig. Allereerst wordt alle data die u invoert in onze website veilig verwerkt doordat wij gebruik maken van een beveiligde verbinding middels een SSL certificiaat. Daarnaast worden betalingen extern afgehandeld door Mollie en PayPal. Betrouwbare partners waarbij u niet bang hoeft te zijn voor frauduleuze handelingen als gevolg van je betaling aan ons.

Verzending

Bestelt u op werkdagen (dus van maandag t/m vrijdag) voor 17.00 uur dan verzenden wij je bestelling nog dezelfde dag. Dit betekent dat uw bestelling de volgende dag op uw deurmat terecht moet komen. In 99% van de gevallen gebeurt dit ook maar helaas hebben wij niet altijd invloed op de snelheid van PostNL, het gebeurt dus weleens dat uw bestelling een dag later wordt bezorgd. Bestelt u in het weekend dan wordt uw bestelling op maandag pas verzonden en zult u deze dinsdag ontvangen, PostNL verwerkt namelijk geen post op zaterdag en zondag. Mocht een product niet op voorraad zijn dan zal het 2 tot 5 dagen duren voor u uw bestelling ontvang. Als dit het geval is stellen we u op de hoogte via de mail.

Bij ons betaalt u 4,95 euro aan verzendkosten, verzending is echter gratis bij besteding vanaf 50 euro. Bestel dus in één keer meerdere producten (voor je vriendin, zus, moeder etc) en pak uw voordeel!

Mocht er onderweg een ongelukje gebeurd zijn met jouw bestelling dan versturen wij gewoon een nieuw exemplaar naar u op! Neem in dat geval contact op met ons via info@galjeshop.nl en stuur ons uw ordernummer en een foto van het kapotte product, de rest regelen wij!

Ja, via de mail sturen wij een Track & Trace code, zodat u kan zien wanneer u uw bestelling zal ontvangen!

Het is mogelijk om uw bestelling op te halen in onze salon. Laat ons wel even weten waar en wanneer u uw bestelling wil komen ophalen via info@galjeshop.nl.

Ms van Riemsdijkweg 190
1033 RD Amsterdam

020 786 86 66

 

Garantie en retourneren

Mocht het product of producten onverhoopt buiten uw schuld om beschadigd of incompleet zijn, meld dit binnen 24 uur via het e-mailadres info@galjeshop.nl. Vermeld hierbij altijd het bestelnummer en geef een duidelijke omschrijving en eventueel foto van beschadiging. Wij nemen uw melding zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met u naar een gepaste oplossing. Indien van toepassing versturen wij u een retourformulier welke u dient in te vullen en bij te voegen bij het te retourneren product(en).

Jazeker! Wij hanteren de wettelijke 14 dagen, vanaf het moment van ontvangst, om je bestelling naar ons te retourneren. Het is daarbij wel belangrijk dat het product in originele verpakking zit en dus ongeopend en ongebruikt is. Let er wel op dat wij alleen het aankoopbedrag zullen retourneren. Verzendkosten, zowel heen als terug, zijn voor rekening van de koper en worden niet vergoed.

Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan binnen 24 uur contact met ons op via shop@galjekappers.nl. Het annuleren van bestellingen kan alleen als de bestelling nog niet verzonden is. Eventuele transactiekosten worden niet vergoed bij het annuleren van de bestelling.
Voor verdere informatie verwijzen wij u door naar onze algemene voorwaarden.

Overige vragen

Zodra wij de geretourneerde bestelling binnen hebben en gecontroleerd is, zullen wij uw geld terug op uw rekening storten. De eventuele betaalde verzendkosten zullen wij in mindering brengen van het terug te storten bedrag.

Indien u onverhoopt niet tevreden bent over de door ons geboden service of door ons geleverde producten, laat dit ons dan zo snel mogelijk weten via info@galjeshop.nl . Wij zullen uw klacht vervolgens zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Klachten dienen binnen 14 dagen na aflevering te worden gemeld. Zichtbare gebreken moeten echter binnen 24 uur na aflevering worden gemeld.